ما مهاجم گرفتیم و پول زیادی هم هزینه کردیم اما وقتی توپ را به او نرسانیم چه تاثیری دارد؟ ما باید برای مهاجم ایجاد موقعیت کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه منچستریونایتد نشان داده است که حمایت زیادی از اریک تن هاخ می‌کند و حتی ورزشگاه اولدترافورد را هم به خاطر او تغییر می‌دهد.
من هم جزو گزینه‌های سرمربیگری بودم اما در آن شرایط آقای نکونام انتخاب خوبی بود؛ باید به او کمک کنیم.
عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: از نکونام حمایت می‌کنیم تا او بتواند در استقلال موفق باشد.
بارها تصاویر نمایندگان مجلس و برخی دیگر از مسئولین در حال استفاده از یک گوشی آمریکایی منتشر شده است اما هیچ‌کدام به اندازه آیفون، ساعت لوکس و کفش ریباک میرسلیم سر و صدا به پا نکرده است. دلیل این جنجال‌ها می‌تواند دفاع سفت و سخت میرسلیم از تولیدات داخلی باشد و آن حکایت رطب خوردن و منع رطب. کاربران زیادی از او پرسیده‌اند اگر از تولیدات داخلی حمایت می‌کند، چرا به جای محصولات آمریکایی از وسایل ساخت ایران استفاده نمی‌کند.
جواد نکونام روزهای خاصی را تجربه می‌کند؛ او مورد حمایت بسیاری از اهالی فوتبال و هواداران استقلال قرار گرفته اما فعلا دستش از نیمکت این تیم کوتاه است.
حمیدرضا ترقی درباره احتمال حمایت مجدد حزب موتلفه از افرادی همچون مصطفی میرسلیم در انتخابات ۱۴۰۲ اظهارنظر کرد و گفت: هنوز بازنگری نکرده‌ایم و دیر هم نشده؛ چراکه در حال بررسی عملکرد‌ها هستیم.
دبیر ستاد حقوق بشر نوشت: یک تبعه ایرانی تروریست را در اروپا و آمریکا جای داده و حمایت کردند؛ حال که به چنگال عدالت افتاده، به جای محکوم کردن اقدامات تروریستی او و فاصله گرفتن از تروریسم، باز هم از تروریست دفاع می‌کنند
دبیر ستاد حقوق بشر درباره واکنش مداخله جویانه اروپا در خصوص حکم اعدام یک تبعه ایرانی تروریست انتقاد کرد.
سخنگوی کرملین با بیان اینکه جنگ روسیه و غرب برای مدت طولانی ادامه خواهد داشت، گفت: ما شاهد اتحاد مطلق جامعه روسیه و حمایت بی‌سابقه از رئیس‌جمهور پوتین و سیاستی هستیم که او دنبال می‌کند.
انتقاداتی به رفتار ساپیتو می‌شد که من نمی‌خواهم به این بحث ورود کنم اما او و کادرفنی‌اش شرایط فوتبال ما را درک کردند و این موضوع به نتیجه گرفتن تیم کمک کرده است.
سیدصادق حسینی فعال رسانه‌ای نوشت: شنیده می‌شود قالیباف به دلیل ناهماهنگی حسینی با او، از ماندن خاندوزی حمایت می‌کند.
در حالی که مصر آشفتگی اقتصادی بی‌سابقه‌ای را تجربه می‌کند به نظر می‌رسد که رهبران کشور‌های حاشیه خلیج فارس در حال از دست دادن اعتماد به رئیس جمهوری هستند که سال‌ها او را تحت حمایت خود قرار داده بودند.
برانکو با رضاییان اختلاف داشت و او را از تیم اخراج کرد؛ من هم دوست رامین بودم و از او حمایت کردم، فکر می‌کنم این پشت پرده دلیل جدایی من از پرسپولیس باشد.
فرمانده سپاه با بیان اینکه عملکرد پلیس در سه ماه گذشته مطلوب بوده است، گفت: با تمام وجود و ظرفیت در کنار فرمانده جدید انتظامی هستیم و از او حمایت می‌کنیم.
فرمانده سپاه با بیان اینکه عملکرد پلیس در سه ماه گذشته مطلوب بوده است، گفت: با تمام وجود و ظرفیت در کنار فرمانده جدید انتظامی هستیم و از او حمایت می‌کنیم.
سجادی تصریح کرد: فوتبال پیشرفت کرده است و دیگر مثل گذشته نیست. باید به فکر تقویت تیم ملی باشیم و امکانات لازم را فراهم کنیم. زحمات کارلوس کی‌روش بر هیچ کس پوشیده نیست و مواضع، نگرش و تفکر وی برایمان قابل احترام و عملکرد او مشخص است. ما به سهم خودمان از طرف وزارت ورزش قدردان زحمات وی هستیم.
وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه هانیه رستمیان اولین سهمیه المپیک ایران را در پاریس کسب کرد اما سلاح او قرضی بوده، گفت: وظیفه داریم از او حمایت کنیم و این کار را می‌کنیم.
مدیرعامل استقلال تاکید کرد: من چند روز وقت دارم تا دو مشکل باشگاه استقلال را برطرف کنم که تلاش خواهم کرد تا این مشکلات را از بین ببرم. هواداران استقلال نگران نباشند و صبور باشند تا این مشکلات را از پیش رو برداریم.
مسیح مهاجری نوشت: آنکس که بنا به مصلحت آنی، اغتشاش را محکوم می‌کند و خواستار برخورد قاطع با اغتشاشگران می‌شود و ساعاتی بعد براساس برنامه‌ای که به او دیکته شده اقدام به تکذیب آن می‌کند و از تروریست‌های تجزیه‌طلب حمایت می‌نماید، روشن است که عامل چه کسانی است.
طی تصمیم گرفته شده بهنام سراج تا انتخاب سرمربی، هدایت تیم را برعهده خواهد داشت و تمام مجموعه باشگاه او را در سمت جدید حمایت و پشتیبانی می‌کند.
«من به مرکز خدمات گفتم که اگر شما دستتان می‌رسد و می‌توانید کاری کنید، در جهت تشویق فرزندآوری و تشویق این مادر، حد اقل یک لوح تقدیر بدهید. یک چیزی بنویسید و به او بدهید. چیزی که دلش را خوش کند. این می شود حمایت معنوی.»
علی پروین در دیدار کوتاهی که با سرمربی تیم ملی ایران داشت به تمجید و حمایت از او پرداخت.
رئیس اسبق پژوهشکده امنیت ملی کشور گفت: حمله موسوی به سوریه که کشوری اسلامی و جنگ‌زده است معنایی جز این ندارد که او با سیاست‌ آمریکا و دشمنان اسلام همکاری کرده و از آن حمایت می‌کند.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: اصلاحات شفاف‌سازی کند که راه خود را از میرحسین جدا خواهد کرد یا از او حمایت می‌کند، البته اگر عقلانیتی داشتبه باشند باید نسبت به اعلامیه اخیر اعلام برائت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ